Decorhàbitat ja ha contractat el 95% de la superfície d’exposició

La quarta edició de Decorhàbitat (Saló de mobiliari, decoració, interiorisme i art), certamen adreçat al consumidorque se celebrarà del 13 al 15 d’abril als pavellons 3 i 4 de la Fira de Lleida, té ja contractat el 95% dels 8.000 m2 de superfície d’exposició que conformaran la fira. L’empresa organitzadora del certamen, Big Grup, preveu que el salo compti amb la presència d’uns 120 expositors.

Decorhàbitat té l’objectiu de donar a conèixer les idees i reunir tots els productes que intervenen en la decoració d’un habitatge i, a més, pretèn aplegar i posar a l’abast del visitant l’amplíssima oferta que presenten les empreses del sector de les comarques lleidatanes. A banda del certamen, els organitzadors han previst desenvolupar exposicions paral·les i un ampli programa de jornades tècniques.

Els sectors representats a Decorhàbitat són —entre d’altres— els d’art, bioconstrucció, sillons de massatge, climatització, cuines, domòtica, floristeria, imatge i so, immobiliàries, informàtica, jardineria, mobiliari de la llar(tradicional, modern i de disseny), matalasseria, materials de construcció y terrassos, mobiliari de jardí, mobiliari d’oficina, pintura, piscines, sanitaris i aixetes, sistemes d’aspiració centralitzada, sistemes de seguretat, terres i parquets, i tèxtil de la llar.

Cal recordar que la tercera edició de Decorhàbitat, que es va celebrar del 24 al 26 de març del 2006, va comptar amb gairebé 20.000 visitants, bàsicament de les comarques de Lleida i d’Osca, i un total de 120 expositors.